Podle nejnovějšího výzkumu společnosti Brand finance je Apple
nejhodnotnější značkou na světě. Hodnota značky Apple jako takové, je 87
miliard dolarů. Na druhém místě je však hlavní soupeř Applu v oblasti
mobilních zařízení, tedy Samsung, jehož hodnota je 58,8 miliardy dolarů.
Zvláštní je, že i když se nám může zdát že Apple inspiroval velké
množství výrobců, kteří nejednou představili telefony nebo tablety
doslova nerozeznatelné od iPhonů, iPadů nebo také MacBooků Air,
nejvlivnější společností na světě je Ferrari. Je nutné podotknout, že
výzkum Brand Finance se nebaví o hodnotě společnosti Apple, která má jen
v hotovostí více než na kolik ji výzkum ohodnotil, ale naopak řeší
hodnotu značky. Ta je v průzkumu Brand Finance tvořena ze specifických
finančních údajů, stejně tak jako z příjmů společnosti.
Zajímavostí je, že čtyři z pěti nejhodnotnějších společností světa
patří do technologického sektoru. V žebříčku nejvlivnějších společností
pak tento sektor zastává pouze Google. Vliv společnosti se podle Brand
finance počítá na základě marže, příjmu zákazníků, marketingových výdajů
a dalších faktů, pomocí kterých analytici sestavují žebříček
nejvlivnějších společností světa.
úterý 19. února 2013
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat