Americká společnost CNBC provedla zajímavý průzkum, který se zaměřil
na počet zařízení od společnosti Apple v Amerických domácnostech. Podle
výsledků průzkumu je zřejmé, že více než polovina domácností v USA
vlastní minimálně jedno zařízení od společnosti Apple. Dotázaní kteří
zatím žádné zařízení společnosti Apple nevlastní v deseti procentech
uvedli, že plánují jeden z jejích produktů zakoupit do jednoho roku.
Apple dokázal vybudovat opravdu skvělý marketing, který jak vyplývá z
průzkumu vede zákazníky k tomu, aby po koupi jednoho produktu této
značky jen těžko odolali koupi dalších produktů.
Průměrně najdeme v Amerických domácnostech 1,6 Apple zařízení.
Produkty jsou nejoblíbenější u věkové skupiny uživatelů mezi 18 až 49
let s tím s vyšším finančním příjmem. Pokud je navíc v domácnosti dítě,
zvyšuje se několikanásobně pravděpodobnost, že tato domácnost vlastní
některý z produktů společnosti Apple Inc. Je však také důležité dodat,
že mezi nejrozšířenější produkty Apple v USA patří hudební a
multimediální přehrávače iPod, který v USA zastává více než 95% trhu s
hudebními přehrávači. Podle některých odhadů je procentuální zastoupení
iPodů na Americkém trhu hudebních přehrávačů až 98%.
sobota 19. ledna 2013
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat